BRAND DIALOG AS ble startet i 2003. Vårt spesialfelt er intern branding og kommunikasjon for bedrifter og organisasjoner. Vi skaper engasjement og gir de ansatte forståelse for visjon og kjerneverdier slik at de føler eierskap til merket. Vi hjelper til med å sette intern branding og kommunikasjonstiltak i system slik at alle ansatte virkelig lever og ånder for merkevaren. Vi jobber systematisk og langsiktig. Vi vet at involvering og forståelse hos hver enkelt er helt avgjørende for å lykkes med å skape engasjement og styrke merkevaren.

Vi har mange års erfaring med branding, konseptutvikling og markedsføring for blant annet: Color Line, Hurtigruten, SAS, SAS Radisson Hotels, British Airways, Choice Hotels, Hertz, Avis, Bennett, Destination Lofoten, Tysk Turistbyrå, Storebrand, Delphi, Mercedes, Kia, Peugeot, Daletec, Tschudi Shipping, Baker Hansen, Viking, by Timo, Flisekompaniet og Norges Røde Kors.

«Branding handler om å øke merkets verdi. Det begynner internt med menneskene.»